
2.novembrī mēs tikāmies sadraudzības pasākumā Jaunjelgavas vidusskolā, kur prezentējām savu organizāciju un izveidojām komandas orientēšanās sacensībām.
3.novembrī no rīta notika orientēšanās sacensības ar kontrolpunktiem Jaunjelgavas centra kultūrvēsturiskajās un nozīmīgākajās vietās.

Mājturības stundās atbilstoši mācību programmai skolēni gatavoja ēdienu, izmantojot vietējos un sezonālos dārzeņus. Pirmdienā 7.klase uzcepa Ķirbju kūku, ar kuru pacienāja vairāku klašu skolēnus. Ķirbju kūka tika izvēlēta tāpēc, ka 31.oktobrī daudzās ģimenēs tiks veidoti lukturi no ķirbjiem un, lai neizmestu izgrebto ķirbja daļu atkritumos, bet ieceptu kūkā, tā samazinot atkritumus. Daudzās receptēs tika izmantoti āboli, burkāni un citi dārzeņi. Skolēnu secinājums, bija garšīgi!

Daugmales pamatskolas 3. klase arī šogad piedalās porjektā "Sporto visa klase". Aizvadītās nedēļas izskaņā, 3. novembrī, mazie sportot gribētāji apmeklēja ''Vidzemes Olimpisko Centru'', kas atrodas Valmierā, lai tiktu uzņemti projekta jaunajā sezonā. Svinīgajā ceremonijā jau otro gadu pēc kārtas Daugmales pamatskolai tika pasniegts projekta karogs, ko saņēma klases kapteine Elza Marija Čibule. Pasākuma gaitā projekta dalībniekus pārsteidza dažādi priekšnesumi tai skaitā Miks Dukurs un Andžeja Grauda bungu skola.
Daugmales pamatskola, kā viena no Ekoskolām, arī piedalīsies Rīcības dienu aktivitātēs.
Vides problēmu aktualitāte neizbēgami turpina palielināties, tāpēc Ekoskolas visa mācību gada laikā iegulda daudz darba jauno paaudžu izglītošanā par vides jautājumiem, katra personīgo atbildību un iespējām veidot pozitīvas pārmaiņas. Jau piekto gadu pēc kārtas Ekoskolas visā pasaulē piedalās nedēļu ilgā kampaņā, lai šos jautājumus aktualizētu arī plašākā sabiedrībā.

Pēc ievadlekcijas, kuru vadīja Krišjānis Liepiņš, GLOBE programmas vadītājs Latvijā, visiem bija iespēja apskatīt plakātu izstādi “GLOBE programmā paveiktais manā skolā”.
Nākamajā nodarbībā Gunta Kalvāne no LU Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātes iepazīstināja skolēnus un skolotājus ar to, kā pareizi un secīgi veidot pētījumu. Nodarbībā visiem bija aktīvi jādarbojas. Skolēnu grupas izveidoja plakātus ar savu darbnīcu mērķiem, uzdevumiem un reklāmu.